سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مهندسی مکانیک سکاندار علوم مهندسی
به کشتی مهندسی خوش آمدید-----مهندسی مکانیک سفر خوشی را در دنیای مهندسی برای شما آرزومند است

  سال های سال است که روانشناسی رنگ ها به اثبات رسیده است و به عنوان یکی از  اصول و مبانی کار روانشناسان قرار گرفته است. براساس ازمون های رنگ شناسی می توان  عادات ،دیدگاه ها ،عقاید و حتی خصوصیات شخصیتی افراد را تا حد زیادی تشخیص داد. لازم به  ذکر است هر ازمون در شرایط مختلف روحی دارای پاسخ های متفاوتی می باشد. تست  های رنگ شناسی به چند دسته تقسیم می شوند، که یکی از ان ها دید اطرافیان نسبت به  دوستان خود می باشد، به گونه ای که هر فرد می توان دوست خود را در قالب یک رنگ تجسم  کند و این نشان از تاثیرات رفتاری و ویژگی های شخصیتی ان دوست می باشد.

  البته، پاسخ های بسیاری برای رنگ نسبت داده شده به افراد می باشد و افراد صاحب نظر در این زمینه با هم اختلاف نظر دارند.

  در اینجا یک نمونه از این پاسخ ها را اورده ایم:

   سبز : دوستی که رنگش سبز هست ، اونی که همه چیز رو از دریچه مثبت نگاه میکنه و خوبی هاتو می بینه ، و همیشه بهت امید میده

  آبی : دوستی که رنگش آبی هست ، رنگ دریا و آسمون ، اونی هست که واسمون صلح و آرامش می یاره

  زرد :حالا... دوستی که رنگش زرد هست ، رنگ خورشید ، اونی هست که باعث شادی ما میشه ، و وقتی که ما ناراحتیم مارو می خندونه

  قرمز : دوستی که رنگش قرمز هست ، اونیه که قوانین و مقررات زندگی رو به یاد ما میاره و با جملات گرم و پر از محبت این امید رو میده که واسه عوض شدن فرصت هست

  نارنجی : دوستی که رنگش نارنجی هست ، رو ح ما را سرشار از انرژی مثبت میکنه ، با چی؟؟ با ویتامین محبت که باعث بالندگی ما میشه

 خاکستری : دوستی که رنگش خاکستری هست؟؟؟؟ اگه گفتین؟؟ همونی هست که به ما معنی سکوت رو یاد میده ، با عکس العمل ها و تفکر و درون نگری باعث میشنه که خود و بقیه رو بهتر بشناسیم.

  بنفش : دوستی که رنگش بنفش هست ، رنگ آدمای خاص ، شریف و درستکار ، کمک میکنه تا حقایق رو به درستی و از صمیم قلب درک کنیم
.

  قهوه ای : دوستی که رنگش قهوه ای هست ، میتونه کمک کنه به ما که یه کمی واقع بین باشیم و خیلی تو رویا و آسمون سیر نکنیم و فکرای غلط رو به دور بیاند
ازیم و به وقایع روزمره و ساده زندگی با دید منطقی نگاه کنیم.

  سفید : دوستی که رنگش سفیده ، کسی هست که کمک میکنه واقعیت های پشت پرده و حکمت ها رو از لابلای تجربیات و اتفاقاتی که واسمون می افته بهتر درک کنیم




موضوع مطلب : عکس و تفریح و سرگرمی

جمعه 91 اردیبهشت 29 :: 9:0 صبح

دانشمندان ثابت کرده اند که تاریخ تولد هر کس نقش بسزایی در سرشت و شخصیت افراد دارد (البته عامل مهم تر یعنی تربیت را نباید منکر شد) از جمله تاثیرات زمان تولد، می توان به ارتباط ان با شغل شما اشاره نمود. انتخاب شغل یعنی تعیین مسیر زندگی وموفقیت در ان یعنی موفقیتی بزرگ در زندگی. حال به بررسی این تاثیر می پردازیم:

برج حمل- فروردین

متولدین این ماه دوست دارند زندگی ،کار ،تفریح و....... همه چیزخود را متنوع و مهیج کنند. از انجا که عاشق تنوع و هیجانند برای کارهایی مثل تبلیغات ،رسانه های گروهی،طراحی مد و معماری مناسب هستند،چون در کارهایی که نیازمند خلاقیت اند بسیار موفق می باشند.

برج ثور- اردیبهشت

متولدین این ماه دریای صبر و بردباری اند. فقط کافیست منابع و فرجه کاری را به انها بدهید تا سر موقع کار را به خوبی برایتان انجام دهند ،اصلا برایشان مهم نیست که ان کار چقدر خسته کننده و ملالت اور باشد. این افراد بانکداران ،دانشمندان ،حسابداران و معلمان خوبی خواهند شد زیرا چنین کارهایی نیازمند صبر است

برج جوزا- خرداد

متولدین این ماه منبع انرژیند و از صبر کردن خسته نمی شوند (مثل متولدین فروردین واردیبهشت) نیازمند حرفه هایی هستند که در ان فرد باید روی پای خود بایستد. مکتشفین ،ترجمین و هتلداران خوبی می شوند چون این کارها به نیروی زیادی نیازمند است. انان حتی اگر از شروع پروژهای 5سال هم بگذرد انرژی خود را از دست نمی دهند.

برج سلطان- تیر

متولدین این ماه شنوندگان بسیار خوب و فوق العاده اند. طبیعتا مناسب شغل هایی که نیازمند پند و اندرزست مثل مشاوره، حقوق، روانشناسی، روانپزشکی و تدریس هستند. افرادی احساساتی اند پس نسبت به احساسات دیگران حساسند و هر کاری از دستشان برمی اید برای رفع درد و رنج دیگران انجام میدهند.

برج اسد- مرداد

بشاشیت و جمع گرایی بیش از حد القای زندگی و حیات حتی در کسل کننده ترین موقعیت ها. رهبران فوق العاده ،مناسب شغل های نیازمند به تحریک ، انگیزه و خلاقیت زیاد چون رسانه گروهی ،تدریس ،هنر و تبلیغات ،همچنین رییس جمهور ،مدیر و ویراستارهای فوق العاده ای هستند.

برج سنبله- شهریور

تکیه کلام متولدین این ماه "تجزیه و تحلیل کن" است. پس تحقیقات ،اکتشافات ،ازمایشات و تحقیقات پزشکی مناسب برای انهاست.

برج میزان- مهر

متودین این ماه افسونگران خوش زبان ،بهترین سیاستمداران ،مشاوران تحصیلی و اموزشی و دلالان خواهند بود. انان افرادی منصف و با اخلاقند پس در شغل نیازمند قضاوت موفق هستند.

برج عقرب- ابان

متولدین این ماه بسیار فردگرا هستند ،به سبک و مرام خودکار می کنند. دوست ندارند کسی در کارشان دخالت کند، به طور خلاصه از رییس متنفرند. انها مسئولان شرکت ،تاجران ، مدیران و مشاوران خوبیند.

برج قوس- آذر

متولدین اذر عاشق مسافرت و دوست یابی اند و بسیار خوش صحبتند. می توانند در کارهایی مثل فروشندگی موفق باشند. انها برنامه ریزان و بازاریابان خوبی هستند و در کارهایی که با مشتری و ارباب رجوع مرتبط است موفقند.

برج جدی- دی

متولدین دی اشتیاق چندانی برای انجام کارهای بزرگ ندارند و دوست دارند به حال خود باشند. با اشیائ و لوازم بی جان ارتباط بهتری دارند تا ادم ها. کارهای نرم افزاری کامپیوتر و فناوری اطلاعات مورد علاقه انان است ،همچنین مکانیک ها و تعمیر کاران خوبی می باشند.

برج دلو- بهمن

افراد متولد این ماه ترقی خواه ،پیشرو و اینده نگرند. در قسمت های برنامه ریزی و سرپرستی شرکت به علاوه ستاره شناسی ،فال بینی ، طالع بینی بسیار خوبی هستند.

برج حوت- اسفند

متولدین اسفند دنباله رو های خوبی هستند و با کمک گرفتن و پیروی از کتاب راهنما، دشوارترین کارها را انجام می دهند. نائب رییس جمهور ،نائب وزیر و معاونان خوبی می باشند.

راستی حالا شغل مناسب شما چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟




موضوع مطلب : عکس و تفریح و سرگرمی

جمعه 91 اردیبهشت 22 :: 3:4 صبح

ساعت 3 صبح هنگام خواب                                                           وضعیت تحصیل در خوابگاه
تصویر                                                                            تصویر 



اولین روزهای دانشگاه                                                                 گفت و گوی صمیمانه
تصویر                                                                      تصویر

پایان گفت و گو                                                                    امکانات غذایی در دانشگاه
تصویر                                                                          تصویر 


طریقه ظرف شستن در خوابگاه                                     اواخر ترم وضعیت 70درصد دانشجویان
تصویر                                                                               تصویر




موضوع مطلب : عکس و تفریح و سرگرمی

سه شنبه 90 اسفند 16 :: 5:21 عصر
<   <<   11   
درباره سایت


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 172
  • بازدید دیروز: 98
  • کل بازدیدها: 16865399
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای مهندسی مکانیک سکاندار علوم مهندسی محفوظ است